7 راهکار اثبات شده برای جلوگیری از ادرار سگ در خانه!

جلوگری از ادرار سگ در خانه

بالاخره تونستین سگتون رو با جای دستشوییش آشنا کنین و بعد از کلی تلاش و صبوری، به خودتون و سگتون افتخار کردین؛ ولی بعد از مدتی یهو متوجه ادرار تو خونتون شدین و فهمیدین باز سگتون روی فرش و جایی که نباید دستشویی کرده.

علتش چی میتونه باشه؟ آیا مشکلی وجود داره یا آموزشش رو اشتباه رفتین؟

خیالت راحت ما این راهو بلدیم و امروز قراره از علتها و و روشهای جلوگیری از ادرار سگ در خانه بهتون بگیم تا یه بار برای همیشه خیال خودتون و سگتون راحت بشه.

4 روش جلوگیری از ادرار سگ در خانه

 

۷راهکار برای جلوگیری از ادرار سگ در خانه

چکار کنیم سگم تو خونه دستشویی نکنه؟ خوشبختانه راهکارهای متفاوتی وجود داره تا کاری کنین که دیگه سگتون تو خونه دستشویی نکنه که قراره ۷ تا از مؤثرترین اونا رو بهتون آموزش بدیم

دوباره تربیتش کنین

وقفه‌های دستشویی رو کم کنین!

محرک رو پیدا کنین

تنبیه نکنین!

بوی ادرارشون رو پاک کنین

اونا رو عقیم کنین

به دنبال کمک حرفه‌ای بگردین

اگه به مربی حرفهای دسترسی ندارین نگران نباشین ما کنارتونیم! دوره تربیت سگ رویایی پت پرس یه دوره مخصوص کسایی که دنبال یه راه سریع و آسون برای تربیت سگشون هستن!

آموزش کامل تربیت سگ، با همراهی مربی

مفتخریم به شما اعلام کنیم امکان تربیت کردن سگت به بهترین و ساده ترین روش و صرف کمترین هزینه رو فراهم کردیم تا تو هم بتونی از داشتن سگی خوش رفتار و حرف گوش کن لذت ببری.

تنها شرطش داشتن انگیزه کافی و کمی زمانه.

دوره آفلاین تربیت سگ رویایی پت پرس با ویدیوهای آموزشی کامل و پشتیبانی مادام العمر و  همراهی کامل مربی، در دسترس توست!

دوره تربیت سگ رویایی پت پرس (پکیج کامل تربیت سگ سال 1403)
رفع خطای دستشویی سگ در خانه
گاهی اوقات علت دستشویی سگتون تو خونه، عدم فراگیری آموزششونه

۶ علت ادرار کردن سگ در خانه

دلایل مختلفی وجود داره که سگتون تو خونه ادرار کنه، بعضی از اونا مربوط به دلایل پزشکی هستن و بعضیها، اختلال رفتاری و شناختین. در ادامه ۶ علت رایج ادرار کردن سگ در خانه به نقل از وبسایت thesprucepets با هم بررسی میکنیم.

علت ادرار کردن سگ در خانه:

  1. به طور کامل تربیت نشده: یکی از شایعترین علل ادرار سگ در خانه به خصوص اگه توله هم باشه، عدم تربیت درسته (گویا فکر میکردین که سگتون یاد گرفته!)
  2. علامتگذاری: اگه سگتون هنوز عقیم نشده و وقتی یه حیوون خونگی جدید یا آدم جدید به خونه میاد، ادرار میکنه این احتمال وجود داره که سگتون داره محیط خونه رو علامتگذاری میکنه.
  3. ادرار از روی اضطراب: اگه سگتون با دیدن آدمای جدید و صداهای ناگهانی دچار اضطراب شدید میشه و ادرار میکنه، خبر از یه تجربه بد در دوران گذشته میده!
  4. عفونت ادراری: یه علت شایع برای ادرارهای یهویی و تو مکانهای نامناسب به حساب میاد، بهتره که رنگ ادرار سگتون رو بررسی کنین.
  5. اظطراب جدایی: اظطراب جدایی سگ وقتی به وجود میاد که سگتون رو برای مدت طولانی تو خونه تنها میذارین؛ تو این وضعیت سگتون کنترلش رو از دست میده و ممکنه دستشویی کنه.
  6. بی اختیاری: اگه سگتون سنی ازش گذشته باشه و به قول معروف پیر شده باشه، ممکنه که دیگه روی ادرارش کنترلی نداشته باشه.

دوره تربیت سگ برای دستشویی

جمعبندی

اگه تمام راهکارهای جلوگیری از ادرار سگ در خانه رو انجام دادین و به نتیجه نرسیدین،  ممکنه که سگتون دچار یه بیماری شده باشه به همین دلیل بهتره که سگتون رو پیش یه دامپزشک ببرین.

تیم پت پرس هم مثل همیشه هوای شما و سگتون رو داره 😊

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
امتیاز خود را ثبت کنید:
آرمان بزرگی
نویسنده: آرمان بزرگی
نویسنده: آرمان بزرگی
آرمان هستم، عاشق علم و گیم و انیمه و حیوانات هستم و دوست دارم ساعت‌ها درموردشون با مردم صحبت کنم، به همین دلیل به تولید محتوا روی آوردم.
شاید این مطالبم برات جالب باشن
دیدگاه شما
اگر سوالی ذهنتان را درگیر کرده یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.